Tab 1

Tab 1 content.

Tab 2

Tab 2 content.

Tab 3

Tab 3 content.

Ahad, 3 Oktober 2010

wanita dan kereta



kadang kadang aku terpikir juga kenapa lelaki suka tengok perempuan cantik...
walaupun dah ada awek or bini yg memang cantik dan padan dgn dia dah...
pikir punya pikir... aku masih x dapat juga jawapan yg aku cari...

satu ari tu ( dalam minggu nie juga la) aku tanya member rapat aku kenapa lelaki nak tgk juga perempuan cantik nie...

sambil naik motor dengan kawan aku nie, ternampak awek cun kat bawah blok rumah sewa aku...

aku: ko tgk awek tu!!! cun tu...

(member aku pun layan usha2awek tu seketika)

aku: aku nak tanya arr... kenapa yea lelaki suka tgk perempuan cun nie?



kawanku: perempuan nie mcm kereta juga, walaupun kita dah ada kereta honda city atau honda accord... walaupun kereta tu memang dah padan dengan pendapatan kita dan keselesaan kita... sekali tgh syok2 bawa keta nie... terlintas la pulah RX8 ke BMW ke... mesti nak usha dan ada rasa teringin nak pakai kereta mcm tu...



aku: a ah la.. betul juga kata ko nie



kawanku: so sama la mcm awek nie... walaupun kita dah jumpa awek atau isteri yg sesuai dan sepadan dgn kita... mesti ada juga perasaan nak memiliki yg lebih baik. terpulang kat kita macam mana... ada yg masih suka dgn awek yg ada sebab tahu yg sekarang nie adalah terbaik dgn dia... dan ada juga yg masih2 mencari2 yg terbaik untuk diri dia.



aku: betul juga kata ko nie... bagus bagus bagus



hehehe dapat juga jawapan yg memuaskan hati aku nie... dok pikir2 benda nie... teringat cerita cikgu suruh anak murid dia ntuk cari rumput yg terbaik tu... korg pun pernah tgk kan klip tu kat facebook... org selalu share2 file tu...



so itu jea nak cerita... korang layan la merepek aku nie... hahaha lain kali aku merepek lagi k

Tiada ulasan:

Catat Ulasan