Tab 1

Tab 1 content.

Tab 2

Tab 2 content.

Tab 3

Tab 3 content.

Jumaat, 31 Disember 2010

alhamdulillah 2010 asalamualaikum 2011

‎2010?? 2011?? apa tu?? hahahaha... xkisah la aku dalam tahun ke berapa pun... yg pahit aku jadikan pengajaran... yang manis aku bersyukur.... bg aku semua tahun adalah sama jea... yg penting bagaimana pandangan kita dalam hidup ini.... (bersyukur kerana masih di beri perluang untuk bernafas lagi)




rasa2 mesti banyak perancangan nak buat kan untuk tahun baru nie... jom kita tgk apa orang selalu buat bila nak sambut tahun baru ini.

1. dalam fikiran pertama kali mestilah nak sambut kat mana yea sambutan tahun baru nie...  ada yag nak pergi tgk bunga api, konsert, cuci mata. janji enjoy la katakan. tapi rasa2nya mesti banyak dosa dapat free2 jea kan masa tu. yea la, pasti la mata nie x boleh nak cover punya kalau tgk awek2 seksi meksi ke... hehehe


2. azam tahun baru!! perkara nie dari kecil sampai besar mesti biasa dengar kan... orang nak letak azam ntuk tahun baru. tapi realitinya, azam tahun tahun yg lepas tak buat juga. bg aku, azam nie aku buat tiap2 hari, kenapa aku buat supaya azam nie aku ingat sentiasa dan aku boleh cuba sedaya upaya untuk melaksanakannya. tp nie azam jangka pendek la.. azam jangka panjang tetap ada.. so setiap azam kena ada perancangan dan matlamat yang kekal... baru boleh berjaya.


3. menghambakan diri kepada Alllah S.W.T... yg nie lagi best dan sepatutnya di buat... masa2 nie la kita pergi masjid, wat bacaan yasin ke. sekurang2nya dapat la cuci hati kita yang ada kotor2 nie... kena lah bersyukur sebab di beri perluang lagi untuk hidup....


4. benda benda baru!!! hahaha... bab nie kepada golongan2 yang ada duit nak menunjuk nunjuk la... sofa baru, keta baru, handphone baru or bini baru? oppss... nie no komen daa.... tp biar la berpada2 yerk.. jgn la nak boros sgt semata mata nak megagumkan jiran sebelah.... xde maknanya... sebulan dua dah jadi barang lama balik....


cukup la 4 nie jea... yg lain x dapat pikir lagi...kalau ada yg lain akan di sambung ok....

harap2 la aku di dalam kumpulan yg ke tiga nie yerk... amin

Tiada ulasan:

Catat Ulasan